JAK ZAKTUALIZOWAĆ UMOWĘ NA ZAOPATRZENIE W WODĘ I/LUB ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW NA INNEGO PŁATNIKA
Jeżeli zakupili Państwo lub sprzedali nieruchomość, która obsługiwana była przez nasze przedsiębiorstwo w zakresie dostaw wody i/lub odbioru ścieków, należy przepisać umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków na nowego właściciela nieruchomości.
W TYM CELU NALEŻY:
- Zgromadzić poniższe dokumenty i udać się do Biura Obsługi Klienta (BOK), ul. Rybaki 31-35, w Toruniu:
w przypadku osób fizycznych:
• wypełniony Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy - Formularz można pobrać ze strony internetowej (pobierz formularz) lub otrzymać w BOK-u i wypełnić go na miejscu
• tytuł prawny nabycia nieruchomości (Akt notarialny/ Wypis z Księgi Wieczystej/ Postanowienie sądowe)
• pełnomocnictwo pozostałych współwłaścicieli (w przypadku, gdy jest więcej niż jeden właściciel)
• aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty/ paszport)
• protokół zdawczo- odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej/ sprzedanej nieruchomości, datę przejęcia/ przekazania nieruchomości, numer wodomierza, stan wodomierza lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń - w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego
w przypadku nieuporządkowanych spraw spadkowych (po zmarłym) do czasu ustalenia spadkobiercy, należy dodatkowo przedstawić akt zgonu dotychczasowego właściciela nieruchomości oraz oświadczenie w sprawie tymczasowego zawarcia umowy
w przypadku osób prawnych - podmiotów gospodarczych
• wypełniony Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy - Formularz można pobrać ze strony internetowej (pobierz formularz) lub otrzymać w BOK-u i wypełnić go na miejscu
• akt własności lub umowa kupna-sprzedaży lub umowa najmu
• wypis z KRS-u lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
• numer NIP
• numer REGON
• protokół zdawczo- odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej/ sprzedanej nieruchomości, datę przejęcia/ przekazania nieruchomości, numer wodomierza, stan wodomierza lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń - w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego
Godziny pracy BOK:
wtorek: 7.00 - 17.00
poniedziałek, środa - piątek: 7.00 - 15.00 - Pracownik BOK-u, po przedstawieniu powyższych dokumentów, przygotuje odpowiednią umowę dla nowego właściciela nieruchomości, która zostanie podpisana i zarejestrowana na miejscu.
Poprzedni właściciel nieruchomości otrzyma fakturę końcową (rozliczeniową). - W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
56 65 86 427, 56 65 86 477.
Informację wprowadził(a): Magdalena Wojdziak
Data zamieszczenia: 2003-07-22
Informację zmodyfikował(a): Magdalena Wojdziak
Ostatnia modyfikacja: 2018-10-11
Ilość odsłon podstrony: 5110
Data zamieszczenia: 2003-07-22
Informację zmodyfikował(a): Magdalena Wojdziak
Ostatnia modyfikacja: 2018-10-11
Ilość odsłon podstrony: 5110