banner-slider

  • Pierwsze zdjęcie Toruńskich Wodociągów

Jak załatwić sprawę?

Pozostałe formularze związane z załatwianiem spraw w Toruńskich Wodociągach są dostępne na podstronie BOK -> Formularze.


BIURO OBSŁUGI KLIENTA

przy ul. Rybaki 31-35 (wejście od ulicy) czynne:

  • wtorek: 7.00-17.00
  • poniedziałek, środa-piątek: 7.00-15.00

 

  • wpłaty za wodę i ścieki
  • zawieranie umów na dostawę wody tel. 56 658 64 27
  • regulacja zadłużenia:
  • rozliczenia i reklamacje tel. 56 658 64 77
  • sprawy dotyczące przyłączy, wodomierzy itp. tel. 56 658 64 72
  • udzielanie informacji:
    • telefonicznie - numery j/w
    • mailowo - bok@wodociagi.torun.com.pl

 

KASA

przy ul. Rybaki 31-35 (wejście od ulicy) czynna:

  • wtorek: 7.00-16.30
  • poniedziałek, środa-piątek: 7.00-14.30

 

POGOTOWIE WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNE

czynne całą dobę pod numerami:

 

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne przyjmuje interwencje w sprachach:

  • awarii sieci wodociągowej
  • wystąpienia braków wody
  • wystąpienia brudnej wody
  • awarii sieci kanalizacyjnej
  • zapchań przyłączy kanalizacyjnych

 

Klienci chcący się dowiedzieć o stanie załatwiania swojej sprawy mogą to uczynić:

  • kontaktując się pod nr tel 56 658 65 00
  • kontaktując się na adres mailowy sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.